Khamis, 23 Jun 2011

Malaysia hebat!



Tahniah Malaysia! Tahniah Harimau Malaya.Ngauman yang mendebarkan jantung.


Rata-rata aku rasa penulis blog akan bercerita kejayaan Malaysia melangkah ke pusingan seterusnya dalam usaha ke London 2012.


Sepanjang 93 minit, terutama 46 minit terakhir sungguh mendebarkan. Hampir diserang sakit jantung. Serangan bertubi-tubi..semua mengira masa,cepatlah berjalan...cepatlah..Takut-takut berulang saat Kelantan melepaskan Piala FA..Alhamdulillah,Pasukan Kebanggan Kita telah buktikan mereka boleh. Fizikal bukan lagi satu halangan, emosi,jasmani digabungkan dengan intelek boleh menghasilkan sesuatu yang luar biasa.


Seluruh rakyat Malaysia perlu berbangga dan perlu memberi sokongan kepada anak muda kita. mereka bakal membawa nama negara kita untuk dijadikan sebutan masyarakat luar.


Orang muda di luar sana, jadikan semangat mereka sebagai inspirasi.

Tiada yang mustahil! Kita doakan kejayaan ini berterusan dan paling penting..
semua kena yakin KALAH MENANG ADAT PERTANDINGAN, SOKONG BIARPUN KALAH,kita BANGGA dengan Negara Kita !





2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

betul tu cigku..lg2 mase lubnan sepak kene palang...cam na tkluar je jntung nih..even xbnyak finishing yg bjaya di buat..tp difend kita mmg kental...apek' terbaik...

Tanpa Nama berkata...

Malaysia boleh! Mungkin sedikit silap kerana terlalu awal buat pertukaran bila gary dikeluarkan..patut 10 minit tgok dulu gaya permainan